Χειρισμός τραυματισμού: Πώς να παραμείνετε αισιόδοξοι και να επιστρέψετε δυνατοί

Για τους λάτρεις των υπαίθριων δραστηριοτήτων και τους αθλητές εν γένει, ο τραυματισμός είναι ορισμένες φορές αναπόφευκτος. Είτε πρόκειται για έναν σοβαρό τραυματισμό που θα σας κρατήσει εκτός δραστηριοτήτων για μεγάλο χρονικό διάστημα, είτε είναι ήσσονος σημασίας που θα σας καθηλώσει για μερικές εβδομάδες, είναι εξίσου δύσκολο να μείνετε θετικοί και να σκέφτεστε αισιόδοξα.

Θέλετε να νικήσετε τη μελαγχολία που κουβαλά μαζί του ο τραυματισμός και να επιστρέψετε γρηγορότερα και πιο δυνατοί σε πλήρη δράση; Δείτε πως.

ΜΗΝ ΑΜΕΛΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Ανάλογα με τον τραυματισμό, θα σας δώσουν να ακολουθήσετε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα φυσικοθεραπείας. Επωφεληθείτε απ’ αυτήν την υπέροχη μορφή θεραπείας. Δείτε το σα να έχετε τον προσωπικό σας προπονητή, που γυμνάζει το σώμα σας για να θεραπευτεί, κι όχι για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του αγώνα.

ΚΟΛΥΜΠΗΣΤΕ ΑΦΟΒΑ
Το κολύμπι, ιδιαίτερα ευεργετικό για τραυματισμούς στο γόνατο, είναι η τέλεια χαμηλής έντασης καρδιαγγειακή προπόνηση. Συμβουλευτείτε πρώτα τον γιατρό και τον φυσιοθεραπευτή σας, και μετά αγοράστε ένα ζευγάρι γυαλιά κολύμβησης και ξεκινήστε.

Τα δημοτικά κολυμβητήρια έχουν συνήθως χαμηλότερα κόμιστρα σε σχέση με τα χλιδάτα γυμναστήρια που διαθέτουν πισίνα.

ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΤΕ)
Τενοντίτιδα στο χέρι από αναρρίχηση; Ρήξη πρόσθιου χιαστού μετά από μια επική κατάβαση με σκι το Σαββατοκύριακο; Κνημιαίος τραυματισμός τάσης μετά από έναν μεγάλο αγώνα ορεινού τρεξίματος; Συμβαίνουν.

Αν είστε εκτός αγώνων λόγω τραυματισμού, δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσετε να δίνετε το παρόν σε εκδηλώσεις. Η επαφή με συναθλητές και φίλους θα κάνει καλό στην ψυχική σας υγεία, και θα σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε αποτελεσματικότερα τη δυσάρεστη κατάσταση στην οποία έχετε περιέλθει.

Πάνε οι φίλοι σας στο βουνό για ορειβασία το Σαββατοκύριακο; Ενώ αυτοί θα ανεβαίνουν αγκομαχώντας στις βουνοπλαγιές, εσείς μπορείτε να απολαύσετε τον καφέ σας ή το τσίπουρο στο παραδοσιακό καφενείο του κοντινού ορεινού χωριού.

Μη μένετε κλεισμένοι στο σπίτι μόνο και μόνο επειδή δεν μπορείτε να ανεβείτε στην κορυφή του βουνού ή να τρέξετε στο μονοπάτι του. Βγείτε έξω στη φύση και ανακαλύψτε πράγματα που πριν μπορεί να περνούσαν απαρατήρητα.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΑΣ
Όταν αντιμετωπίζετε έναν σοβαρό τραυματισμό, τότε όλοι έχουν να σας δώσουν και μία συμβουλή. Ο γιατρός σας, ο καλύτερός σας φίλος, οι συναθλητές σας, ένας περαστικός που σας παρατηρούσε που κουτσαίνατε.

Παρόλο που η πρόθεσή τους είναι καλοπροαίρετη, αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι εσείς. Μπορεί οι συμβουλές τους, σε γενικές γραμμές, να είναι σωστές, αλλά στο τέλος, κάθε τραυματισμός είναι μια ξεχωριστή περίπτωση.

Ακούστε πρώτα το σώμα σας, τον γιατρό, και τον φυσιοθεραπευτή σας. Εσείς γνωρίζετε το σώμα σας καλύτερα από τον καθένα. Αν θεωρείτε ότι χρειάζεστε περισσότερη ξεκούραση, διαφορετική θεραπεία, ή ότι είστε έτοιμοι ν’ ανεβάσετε ένταση, τότε ξεκουραστείτε, ζητήστε το, κάντε το. Ο γιατρός και ο φυσιοθεραπευτής είναι επαγγελματίες, και ο σκοπός τους είναι να σας παράσχουν τη βέλτιστη φροντίδα.

Το σώμα σας είναι έξυπνο και θαυματουργό. Ξέρει τι χρειάζεται. Δώστε προσοχή στα μηνύματα που σας στέλνει.

ΕΞΕΤΑΣΤΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΙΕΣ
Η σύγχρονη ιατρική είναι καταπληκτική. Ορθοπεδικοί χειρουργοί, ποδίατροι και μια μεγάλη ποικιλία από ειδικούς που έχουν τόσα πολλά να σας προσφέρουν.

Θα πρέπει 100% να συμβουλευτείτε έναν ειδικό, ιδιαίτερα αν αντιμετωπίζετε έναν μεγάλο τραυματισμό. Ωστόσο, η χρησιμοποίηση συμπληρωματικά λιγότερο παραδοσιακών μεθόδων θεραπείας μπορεί να είναι μια καλή επιλογή γιας σας.

Εξετάστε το βελονισμό, το μασάζ, και τη ρεφλεξολογία ως εναλλακτικές θεραπείες. Μπορείτε ακόμη να συμβουλευτείτε έναν βοτανολόγο για να δείτε ποιες τροφές, βότανα και βιταμίνες μπορούν να βοηθήσουν στη διαδικασία επούλωσης του τραύματος.

Πηγή
theclymb.com

Μοιραστείτε το
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Email this to someone

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...